Wysokie dawki witaminy D – są 5000 ius witaminy D za dużo?
Posted on niedziela, Wrzesień 18th, 2011 at 18:50Witamina D Rada przypomina, że większość zdrowych ludzi może odbierać 5000-10000 IU witaminy D3 na dobę bez szkody. Jednak wysokie dawki witaminy D należy dołączyć ilości wapnia i magnezu. . . i ludzie z pewnymi chorobami powinny przyjmować preparaty pod nadzorem kompetentnego lekarza. Witamina D jest niezbędna do wchłaniania wapnia i zapobiegania osteoporozie. Najnowsze badania wykazały, że może też wzmocnić układ odpornościowy i pomagają zapobiegać rakowi. Nasz organizm automatycznie reguluje ile witaminy D produkuje od słońca. Badania pokazują, że opalanie w lecie przez około 30 minut może doprowadzić do produkcji ponad 10.000 jm witaminy D i, że po naszej skóry sprawia, że około 20.000 jm, światła ultrafioletowego zacznie się pogarszać witaminy, aby nie „przedawkowania” na słońce. Witamina D eksperta dr Vieth informuje, że nie ma praktycznej różnicy między witaminy D nabytych przed słońcem i że nabyte od żywności i suplementów. Witamina D Rady informuje, że dawki 5000 jm dziennie ze wszystkich źródeł (słońce, dieta i suplementy) są bezpieczne dla ludzi najbardziej zdrowe i że nie ma doniesień o toksyczności do 10.000 IU dziennie. Ale Rada ostrzega, że bez wapnia i magnezu w wystarczającej ilości witaminy D wycofa wapnia z kości i pozwoli na wykorzystanie toksycznych składników mineralnych. Jak wszyscy metabolizm witaminy D w różny sposób, najlepszym sposobem na określenie optymalnego poziomu suplementacja jest dostosowanie dawki w celu utrzymania docelowego stężenia we krwi. Witamina D Rada zaleca, by optymalnego zdrowia jest wspierane przez stężenie we krwi 50-80 ng / ml (125 200nmol / L) określonych w 25 (OH) D testu witaminy D we krwi. Wysoka dawka witaminy D w leczeniu ciężkiej dawki DEFICIENCYHigh witaminy D leczenie jest powszechnie akceptowane w społeczności medycznej dla osób cierpiących na poważne niedociągnięcie, ale są inaczej w dobrym zdrowiu. Istnieją dwa poglądy na najlepszy sposób do wysokiej dawki witaminy D. Najczęstszą formą dużych dawek witaminy D w USA jest na receptę formie ergocalciferal znany również jako witaminy D2. Ale jak witaminy D2 jest mniej skuteczny niż witamina D3, wielu lekarzy zaleca wysokie dawki witaminy D3, które można nabyć w sklepie ze zdrową żywnością lub on-line. Witamina D2 (50.000 jm / tydzień) Dr Michael Holick z Boston University School of Medicine zaleca wysokie dawki witaminy D2 leczenia dla osób, których 25 (OH) stężenia we krwi poniżej 10 ng / ml (25 nmol / L). Proponuje on doustnym podaniu 50.000 jm / tydzień z witaminy D2 przez 8 tygodni i kolejne badanie krwi, by sprawdzić surowicy. Jeśli poziomy są nadal niewystarczające, kolejne 8-tygodniowy kurs 50.000 jm / tydzień może być zapisane do stężenia we krwi wynosi do 30 do 50 ng / ml (75-125 nmol / L). Po ich stężenie we krwi cel został osiągnięty, pacjenci podatni na niedobór witaminy D może być zachęcani do 50.000 jm D2 co 2 tygodnie w celu utrzymania ich stężenia we krwi. . . lub 1000 IU dziennie witaminy D3. Sugeruje on również, że narażenie na bezpośrednie działanie promieni słonecznych przez 5-10 minut na ręce i nogi między 10am-godzina piętnasta wiosną, latem i jesienią można zapobiec dalszemu niedobór. Ergokalcyferol jest dostępna dla lekarzy w USA w recepty siłą 50.000 jednostek marką Drisdol i Calciferol. Jak to jest z roślin, a nie zwierzęta, ergokalcyferol jest uważany za koszerne. Witamina D3 (4000 jm / dobę), dr Vieth (Mount Sinai Hospital w Toronto Kanada) zaleca, że witamina D3 jest najlepszym wyborem dla suplementacji. W 2001 roku badania z udziałem 61 zdrowych mężczyzn i kobiet w wyniku zdrowy wzrost stężenia we krwi po dziennej dawki 4000 jm witaminy D 3-bez wzrostu stężenia wapnia we krwi lub wydalanie wapnia z moczem. Po 2-5 miesiącach, stężenie we krwi uczestników wzrosła do zakresu 28-50ng/ml (69-125 nmol / L). Dr Vieth zaproponowała zasada, że 4000 IU witaminy D3/day wzrośnie 25 (OH) D we krwi poziom przez 100nmol / L (40ng/ml) po 8 miesiącach pracy i że wszelkie nadwyżki witaminy D pozostanie w ciała przez około 2 miesiące. Dr Vieth zaleca dzienną dawkę 4000 jm / dobę, w celu utrzymania stężenia we krwi powyżej 100nmol / L. On wyjaśnia również, że publikowane przypadku witaminy D powoduje podwyższone stężenia wapnia we krwi (hiperkalcemia) obejmowały dzienne spożycie 40.000 jm. Hiperkalcemii z powodu nadmiernego witaminy D jest zazwyczaj towarzyszy stężenia we krwi powyżej 88ng/ml (220 nmol / L). Dr Vieth sugeruje również, że wysokie i częste dawki może spowodować wahania poziomu we krwi bez wytwarzania trwałej poprawy poziomu we krwi. Przyjmowanie mniejszych dawek 2000-4000 jm na dobę, a nie 100.000 IU raz w miesiącu, są bardziej skłonni do pożądanych rezultatów. CALCITRIOLCalcitriol jest sterydem, który jest produkowany po witaminy D przechodzi przez wątrobę i nerki. Witamina D Rady ostrzega przed leczenia niedoboru witaminy D z kalcytriolu (lub jego analogów), ponieważ stwarza ryzyko hiperkalcemii (duże stężenie wapnia we krwi) i nie do odtworzenia w organizmie zasoby witaminy D. Witamina D wysoka dawka LECZENIE GETS SILLY (500,000 IU) niezgodności (uszkodzenie przyjmują leki) jest wspólne zarówno leków na receptę i witamin. Firmy farmaceutyczne i naukowcy często starają się rozwiązać ten problem z „jednym strzałem roku” podejście do leczenia osteoporozy i od czasu do czasu witaminy. W 2010 profesorowie z Uniwersytetu w Melbourne opublikowali wyniki badania z udziałem 2256 kobiet (w wieku 70 lat i uważa się z wysokim ryzykiem złamania), którzy otrzymali roczną dawkę 500.000 Ius D3 suplementy dla trzech do pięciu lat. Byli zaskoczeni, że odbiorcy tego systemu dużej dawki witaminy D miały o 26% więcej złamań i 15% więcej niż mieści się w grupie placebo. Leczenie niezgodnych osób z mega dawek witaminy D nie wydaje się być rozwiązaniem. . . . jak sugeruje wcześniejszych badań, że mniejsze dawki spożywane codziennie dają najlepsze rezultaty. Istnieje wiele chorób, dla których witaminy D może spowodować podwyższenie stężenia wapnia we krwi i ewentualnie kompromis układu odpornościowego. W tych przypadkach, suplementy powinny być podejmowane jedynie pod nadzorem kompetentnego lekarza. Informacje na temat suplementów wapnia i magnezu, które obsługują duże dawki witaminy D podczas leczenia również zapobieganie osteoporozie, odwiedź